Serums!

25.11.11

Šodien mana Avon konsultante atveda manu pasūtījumu. Šoreiz es sev sūtīju lietiņas matiem. Serumu, par kuru es esmu vienkārši stāvus sajūsmā, man jau beidzās viena pudelīte, es pasūtīju vēl vienu! Es iepriekš domāju varbūt man nevajag vēlreiz sūtīt , bet tad biju pie savas frizieres un viņa teica, ka daudzas viņas klientes šo serumu lieto. Gaidīju kādas 2 nedēļas, bet tagad varu priecāties.
Tad vēl es pasūtīju spīdumu matiem. Jau paspēju izmēģināt, likās ka labs, vienīgias kas mani nedaudz mulsina ir tas, ka tur nekur katalogā  nebija minēts ka tajā pudelītē ir daudz mazu mirdzumiņu. Man ir bail , ka ielikšu pa daudz matos to spīdumu,  un tad izskatīšos kā z- svētku eglīte.

Kā, šis serums palīdz matiem??
Atbilde:
"Nolīdzina spurainos matu galus un baro matus. Palīdz kontrolēt spurainumu, padarot matus maigus, zīdainus un mirdzošus."


Bučas. &z

2 komentāri:

  1. Man ļoti patīk šis serums, mani matu gali parasti ir sausi un es to bieži lietoju. Smarža arī ir burvīga. Nezinu kā ar mitrināšanu (matu gali mazāk sausāki nepalika), bet spīdumu piešķir gan.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par spīduma varu tikai piekrist. Kad lietoju pirmo reizi biju sajūsmā, bet ar nākamo lietošanas reizi sapratu, ka nekas labs nemaz jau nav. Tik lietot un lieto, bet atšķirības nekādās nav. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan