Grima sērijas - mans rudens/ziemas/pavasara sākuma grims

06.03.15

Ikdienā jau vairākus mēnešus piekopju vienu un to pašu "grimu", un gribēju jums to atrādīt un savā viedā pierādīt, ka ar dažiem produktiem ir iespējams veltot tikai 10 minūtes izveidot vienkāršu un sakoptu izskatu. Ir nianses, kas katrai var atšķirties, jo katrai sejai ir sava specifika, kas jāievēro, bet zinot savas vainas, es zinu uz ko man ir vairāk jāvelta laiks un uz ko mazāk. 
Man diendienā, ja nekas nav plānots īpašs,  galvenais nosacījums ir izskatīties pamodusies un mundra, tāpēc grimā nav nekādu acu ēnu vai konturēšana, kas youtube kanālos bieži vien pamanāms pie Natural makeup videoklipiem. Vienīgais, ko diezgan regulāri mainu, atkarībā no noskaņojums, ir lūpu produkti, tomēr pēdējo mēnesi jau pieturos arī pie viena lūpu produkta.

Seja
Kā sejas pamatu, tonālo krēmu, jau kopš novembra mēneša izvēlos tikai vienīgo un neatkārtojamo - Catrice Nude Illusion tonālo krēmu, ko klāju ar iemīļoto Beauty Blender, bet tas tikai pēdējo mēnesi, iepriekš ar pirktstiem. Manai sejas ādai tas dikti patīk un kopš ilgiem laikiem ar vienu piegājienu nemainot nvienu citu, būšu šo arī izlietojusi jau.
Lai nedaudz atsvaidzinātu skatienu, man patīk lietot NYX HD konsīleri, kas ir dzeltenā krāsā, jo tas izgaismo un noņemt to "zilumiņu", kas man īsti nav. Toties man nemitīgi metās riebīgas pumpas, uz zoda visbiežāk, tāpēc ik pa laikam cieši draudzējos ar Artdeco Camouflage korektoru, kas maskē itin visu.
Pēc tam to visu nostiprinu ar pūderi, jo man ir kombinēta sejas āda un jau pēc vairākām stundām tā sāk nesmuki spīdēt, bet ar pūderi, šis process nav tik mokoši ātrs, tāpēc lietoju savu iemīļoto Maybelline Matte Maker.
Pēdējais solis ir vaigu sārtums, jo bez tā izskatos kā apsalis kartupelis. Vairākus mēnešus lietoju tikai un vienīgi Artdeco Talbot&Runhoff LE vaigu sārtumu.
Kādai tas var likties, ka ir pa daudz ikdienas vajadzībām, bet kā jau minēju, man ir savas problēmvietas un tā ir seja, tāpēc katru dienu rūpējos. Es ādu kopju un par to rūpējos kā pienākas, bet diemžēl daba man nav devusi perfektu ādu.

Acis
Acīm ikdienā es lietoju tikai divus produktus, lai gan tehniski, vienu, jo otrs produkts ir paredzēts uzacīm. Visu šo laiku es lietoju tikai un vienīgi vienu skropstu tušu - Essence Lash Princess Volume un būšu to izlietojusi, bet slavas dziesmas neesmu beigusi dziedāt. Ikdienā tā man dod tieši to, kas man nepieciešams - atliekumu un pagarinājumu. Principā klāju to vienā kārtā, bet kad uznāk luste, citreiz arī divās kārtās. Retu reizi, kad gribas kaut citu lietoju Catrice Kohl zīmuli tonī 070 Take The Greyhound. Man jau mājinieki smejās sakot, ka neatceroties vairs, kad pēdējo reizi esmu acis normāli krāsojusi ar ēnām un tā.
Uzacīm, kad tās nav sen bijušas pie meistares, lietoju tikai un vienīgi Catrice EyeBrow Filler uzacu tušu un neko labāku neesmu atradusi vēl aizvien, jo tonis ir tik ideāls kā nevienam.

Lūpas
Jau minēju, kas lūpām mēģinu nedaudz mainīt lūpu produktus, bet šeit uzskaitīšus tos, kurus visus šos mēnešus lietoju visbiežāk.

  • Catrice Made To Stay lūpu laka 060 Mission PINKpossible (novembris - decembris)
  • Catrice Beautifying Lip Smoother lūpu spīdums 030 Cake Pop (janvāris)
  • Essence lūpu zīmulis 06 Satin Mauve (janvāra - februāris - marts)
  • NYX Matte lūpu krāsa MLS 11 Tea Rose (februāris - marts)
  • Maybelline Baby Lips Cherry Me (marts)
Nekad nebūtu spējusi iedomāties, kad pienāks laiks un dzīvošos vienā makeup`ā, bet ziniet, kad man jāceļas ir 6.00 vai 8.00 no rīta, man tik un tā gribas izskatīties labi, bet ilgi stāvēt pie spoguļa un meklēt, ko šodien krāsosim, tam īsti nav laika. Pienāks pavasaris un tad jau būs laiks paspēlēties ar krāsām. 

&z

18 comments:

  1. Malacīc :) man tagad divi varianti vai nu sejas krems + skrostu tuša ( citreiz pat bez tās) vai nu full creative make-up. Kkas ar krāsām un laineriem, bet tas vairāk dienās kad strādāju- izmēģinu jaunas kombinācijas gan ēnām gan grimam kopumā ;) Man NYX kosīleris tik ļoti iepaticies, ka rīt iešu un izmantošu 15% atlaidi, lai iegādātos sev vēl vienu gaišāku tonīti ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar gribēju vairākus toņus no NYX konsīleriem, bet sapratu, ka kaut kā man neviens cits nemaz neder, jo viens pa tumšu, bet otrs pa rozā, tāpēc ņēmu universālo Yellow :)

      Dzēst
  2. Man liekas tik interesanti redzēt, ko citas klāj uz sejas no rītiem un tad salīdzināt ar saviem favorītiem. :)
    Es visu laiku skatos uz to Catrice tonālo krēmu un kaut kā neesmu līdz šim saņēmusies notestēt viņu. Par pārējiem produktiem varētu krist un celties, tiešām pārsteidzoši laba kvalitāte, bet vot šis mazais brīnums nekad nenopērkas. Laikam būs rīt tas jāmaina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kādreiz ar nebiju īsti apmierināta ar Catrice tonālajiem, līdz kamēr pamēģināju šo un sapratu, ka visus tos kurus lietoju iepriekš varu droši mest laukā, jo šis dod visu to, ko gaidu no tonālā krēma. :)

      Dzēst
  3. Ieintereseji ar tusu :)
    Ar mani ir ta interesanti ..es vainu nekrasojos nemaz tikai uzlieku lumenes atstarojoso kremu vai krasojos pec pilnas programmas.. krasaini..redzami un biezi eksperimentejot..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man sen nav nemaz sanācis tā full face krāsoties, jo nav tam īsti laika un kur tad tāda iešu. Ja kādreiz strādāju veikalā, tad, jā, bija iemesls, bet tagad uz darbu vai universitāti, nu kaut kā nevietā būtu :D
      Tuša tiešām laba. es uz viņu visu laiku skeptiski skatījos, tad viņu noliku aizmirstībā un kad pamēģināju atkal, sapratu - jap, tā ir manta :)

      Dzēst
  4. Ļoti patīk šie dabiskie grimi, Tev piestāv! Es arī ikdienā lietoju vienus un tos pašus produktus, neiztieku gan bez acu ēnām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Esmu mēģinājusi draudzēties ar ēnām tagad, bet paliek arvien grūtāk, ko bez labas bāzes pamatā, man nekas neturēsies, bet jo vairāk lieku uz acīm jo grūtāk to visu noņemt nost un nedaudz vairāk paberzējot iedzīvošos alerģijā :(

      Dzēst
  5. Essence skropstu tuša ir arī mana draudzene :)
    ikdienā arī lietoju savus standarta pamatproduktus.

    Patik redzēt dabiskus grimus iekdiena :)
    Dace no iekodiesmode.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šādu variantu es uzskatu par dabisku, bet kad aiziet tur konsturēšanas pēc pilnas programmas un vēl visādi štrunti, tad jādomā, kur tur tas dabiskums :D

      Dzēst
  6. Es vienu tehniku jau izmantoju vairākus gadus - tikai pamainu toņus acu ēnām (nude, maigs persiks, gaiši zelta), sārtumiem (no koraļļa līdz rozā šimmerim) un lūpu produktiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti! Vienmēr tevi redzot liekas, ka kaut kas cits uz sejas, bet redz kā! Forši īstenībā, ka atrodi vienu savu īsto tehniku un to piekop, man visu laiku gribās kaut ko citu. :)

      Dzēst
  7. Tu izskaties lieliski, man īpaši patīk Tavas lūpas. Vai uz lūpām ir nyx matte lipstick vai arī kāds cits produkts? Es šobrīd lietoju kosmētiku ļoti minimāli - melnu tušu, kas izceļ pagarina un kuplina skropstas un lūpu spīdumu ķiršu ievārījuma tonī (vismaz man tādu atgādina) un tas arī viss. Gribas atrast to ideālo lūpu krāsas toni, kas piemērots ikdienai nosegtu lūpu dabīgo pigmentu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) Jā, tā ir NYX lūpene, bet nedaudz akcentētu vairāk lūpu konstūrur pa virsu vēl pārvilku pāri Essence lūpu zīmuli (aman mīlestība). Man pašai arī ir izteikti redzams dabīgais lūpu pigments, bet man ļoti patīk šie muted rose toņi, tie šī brīža pik toņi, ko ieviesa miss Kailija Dženere, un tieši NYX lūpu krāsa un Essence lūpu zīmulis dod šo superīgo rezultātu :)

      Dzēst
  8. Līdz šim man ikdiena sastāvēja no pāris produktiem,bet tagad bieži vien iet vaļā full face of makeup. Pašai prieks,ka var produktus pamainīt un reāli arī lietot,nevis tik tā,skatīties un priecāties :)
    Dienās,kad man nav darbs,tad gan slinkums un niķis likt kaut ko.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ja darbs ir cieši saistīts ar klientu apkalpošanu, tad, protams, ir jāizskatās savākatai kopā, bet ja darbiņš vairāk vai mazak ir biroja telpā, kur tevi nevērtē tikai pēc tavas sejas, tad var nedaudz piehaltūrēt un baigi neiespringt ar full face :)

      Dzēst
  9. Pēdējā mēneša laikā mans ikdienas makeup arī kļuva diezgan līdzīgs tavējam. Es pieturējos pie skropstu tušas, uzacu iezīmēšanas, tonālais, konsīleris, bronzeris uz vaigiem un vaigu sārtums. Nekāda dramatisma, nekāda melnā lainera vai zīmuļa uz acīm. Bet tās domas jau strauji mainās, kopš man parādījās UD Naked2 tad gribas uzklāt arī kādu ēnu.
    Ļoti labi izksaties, un neskatoties uz to, ka sūdzies par pumpiņām uz zoda, bildē tava sejas āda izskatās burvīgi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, bet seja tiešām pēdējā laikā trako tā ka neiznu ko darīt. Divas nedēļas ir daudz maz gluda āda, bet tad aiziet - zods metās vienās pumpās. Dzer zāles, dari ko gribi, bet pumpas ir, tāpēc vienīgais, kas man ļauj to visu smuki paslēpt no civilizācijas ir kosmētika, it īpaši kamuflāžas korektors :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan