Jaunums: Essence LE Me&My Ice Cream mirdzošās pērlītes

23.07.13

Pavisam nesen Essence klajā izlaida jauno kolekciju Me&My Ice Cream, kas ir pilna ar gaisīgiem un maigiem toņiem: bēšs, rozā, lavandas violets, piparmētru zaļš u.c., kas atgādina neticami gardu un atsvaidzinošu sorbetu.
Es jums šodien atrādīšu, manuprāt, pašu jaukāko un interesantāko produktu - mirdzošās pērlītes.
Ražotājs sola, ka mirdzošās pērlītes ar gaismu atstarojošām daļiņām ir perfekti saskaņotas ar visas kolekcijas trendu - pasteļtoņiem. Tās dāvā sejai un dekoltē zonai maigu mirdzumu un, pateicoties dažādajām toņu niansēm, viegli izlīdzina seju un pat apsārtumus. 
Pieejamas vienā tonī - 01 i-cy u

Vispirms jau jāsaka, ka šīs sīciņās bumbiņas man ļoti atgādina  saldējuma bumbiņas no dažādiem saldējumiem - vaniļas, persiku, zemeņu, piparmētru, un tas man šajās bumbiņās patīk vēl vairāk. Pluss, šīm bumbiņām ir ļoti patīkams aromāts. Nav īpaši izteiksmīgs, taču manam degunam ļoti patīk.
Atverot iepakojumu, kas noslēdzās diezgan cieši, var redzēt, ka pa virsu bumbiņām ir tāda kā švammīte, kas neļauj bumbiņām saplīst vai sadrupt pie krišanas. Kopumā iepakojumā ir 5 dažādu toņu bumbiņas, kas sajaucoties dod viegli izgaismojošu efektu sejai.
Atkarībā no tā cik lielu mirdzumu uz sejas vai dekoltē vēlaties ir jāizvēlās ota ar ko uzklāt. Jo lielāka un pufīgāka ota, jo vieglāks un daudz nemanāmāks efekts būs.
Es ikdienā klāju ar vidēja lieluma otu. Tad uz sejas klājas ne pa daudz, ne pa maz. Lūk var redzēt kad ota ir jau noklāta ar mirdzošajām daļiņām. Jāsaka, ka lai kaut cik varētu dabūt uz otas un tas nepagaistu, ir diezgan uzmanīgi ota jāgroza, jo pretējā gadījumā viss labums vienkārši aizlidos kā putekļi. Ja gribās stipri mirdzošu efektu, tad varu uzreiz teikt, ka vajadzēs vairākām kārtām klāt, lai sāktu redzēt no tiesas dramatisku rezultātu.
Šeit var redzēt, ka ar to pašu otu vieglītēm esmu klājusi uz ādas šos mirdzumiņus, bet tie ir praktiski tik tikko ieraugāmi, kas man pat patīk labāk, jo tad nevar pārspīlēt un droši var klāt pa visu seju.
Diemžēl uz pašas sejas es efektu nevarēšu parādīt, jo tam vajag īpašu apgaismoju, bet dienas gaismā  tas nav praktiski izdarāms.
Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Kolekcija nopērkama veikalos "Drogas"
  • Cenas sākot no Ls 1.05. Šīm pērlītēm cena ir Ls 2.70
  • Kolekcijā ir pieejami sekojoši produkti - 3 acu ēnu toņi, 3 lūpu balzāmu veidi, 4 nagu laku toņi, 1 krēmveida vaigu sārtums, smaržīgas roku salvetītes, šīs mirdzošās pērlītes un nagu uzlīmes.
  • Rezumējot - šī ir mana pirmā pieredze ar pērlīšu veida izgaismotāju un varu teikt, ka tā ir pozitīva, jo šīs pērlītes nedos pārspīlētu un stipri nedabisku mirdzumu sejai, kā to mēdz darīt daudzi izgaismotāji. Lietojot šīs pērlītes es nebaidos klāt mirdzumus sev pa visu seju, jo zinu, ka tas jebkurā gadījumā izskatīsies ļoti dabīgi. Lieliski ir arī tas, ka var vieglītēm uzklāt uz dekoltē, lai piešķirtu vieglu akcentu arī tur. Šī kolekcija liekas tik salda un dzīvespriecīga, ka vēlos vēl no šīs saldējuma kolekcijas. Plānoju izmēģināt arī lūpu balzāmu tonī Icylicious, kas smaržo pēc karamelēm. 
bučas
&z

7 komentāri:

  1. tev šīs pērlītes piešķīra testēšanai?

    AtbildētDzēst
  2. O, jā, kā meteorīti! Arī gribu pamēģināt vairāk jau salīdzināšanai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lasīju netā vaigi daudz salīdzinājumus, bet cik noprotu nav nemaz tik līdzīgas ar meteorītiem. :0
      Protams, pamēģini, jo ļoti vēlos dzirdēt Tavas domas salīdzinājumā. Tomēr kāda viedoklis no savējiem ir daudz vērtīgāks nekā citatautu blogi. :)

      Dzēst
  3. Es arī šīs iegādājos un pirmais, kas man arī iepatikās bija izskats un smarža.
    Vienīgais, nespēju saprast, kaut kas nav kārtibā ar manu otu, vai kā, bet man neizdodas "paņemt to mirdzumu" no bundžiņas.
    Viss sabirst tās apakšā, bet uz otas praktiski nekā. :(

    AtbildētDzēst
  4. Tāpēc es minēju, ka diezgan uzmanīgi ota jāgroza, lai varētu kaut ko uz otas dabūt. Es diezgan daudz tā otas izmēģināju. :-)

    AtbildētDzēst
  5. Manas domas par šo lietiņu- bezjēdzīga. Piedodiet, meitenes, kurām patīk. Pirmkārt, iepakojums un pats produkts izskatās kā rotaļlieta mazai meitenei, kurai gribas mammas Guerlain meteorītus, bet mamma nedod ķēpāties. Tad nu tika šie. Uz otas man tas izgaismotājs nenāk, paņēmu pērlīti rokā, vilku svītru- nekādas reakcijas. Putekļojas, bet jēgas nekādas. Un smarža arī ir gaumes lieta. Šis viss, protams, tīri subjektīvi. Man prieks, ja citām patīk.

    Jūlija.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan