Mans Lieldienu grims

10.04.12

Nu jau Lieldienas ir garām, nākamie svētki  - Jāņi!
Apsolīju sev, ka Lieldienās no manis nebūs neviens raksts. Tā kā Lieldienas ir garām, es varu pilnā sparā atkal mesties jaunu rakstu veidošanā.
Pirms pašām Lieldienām, sestdien, es ieraudzīju šo grimu un nolēmu, ka vēlos tieši tādu pašu uz Lieldienām.
Grimā var redzēt, ka izmantots ir zils acu kontūrzīmulis, jo viņai ir zilas acis, bet es izdomāju, ja reiz man ir zaļas acis, tad zīmuli vajag zaļu! Iepriekš minēju, ka sestdien uz Rīgu braukšu, bet neaizbraucu, nebija noskaņojums. Tomēr sagadijās tā, ka man vajadzēja koši zaļi acu zīmuli. Piezvanīju savai mīļajai mammai un palūdzu, lai man nopērk zaļo zīmuli, izskaidroju visu, kas un kā. Par šo zaļo acu zīmuli var izlasīt šeit
Man mājās jau itkā bija gan zaļas acu ēnas, gan zaļš acu zīmulis. Mēģināju ar zaļo acu zīmulis, bet tas nebija pārāk labi redzams, vairāk vilka uz sūnu zaļo nokrāsu.

Pati galvenā ideja ir tāda, ka ir jāizmanto 3 acu ēnas - gaišas, brūnas, melnas.
Gaišais tonis - pa visu acs plakstiņu. Brunais - pa locījuma līniju. Melnais - acs plakstiņa ārējā daļā.
Līdzīgs grims ir arī Santai.
Var redzēt, ka meitenei ir itkā vilkta augšējā acu kontūra, bet tas viss ir izskaidrojams ar to, ka viņai ir pieaudzētās skropstas līdz ar to tā kontūrlīnija viņia ir visu laiku un skropstas arī ir super garas.
Es izlēmu, ka nelikšu mākslīgās skropstas, vienkārši uzkrāsoju ar melnu skropstu tušu.

Rezultāts:





Ceru, ka jums bija jaukas Lieldienas.
Ļoti priecāšos par jūsu komentāriem!

bučas
&z

13 comments:

  1. Man liekas, ka rezultāts ie ļoti līdzīgs!:)
    Ļoti gribas izmēģināt tādas krāsas acu zīmuli, bet bail, ka izskatīšos vulgāri.
    Ko man darīt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Nēsājot košas krāsas apģērbu, grimu vai nagu laku un jāievēro viena lieta - tev viss tas ir jāpasniedz interesanti, bet sabalancēti. Ja ir košs zīmulis tad neitrālas lūpas. Ja ir košs topiņš tad kaut kam ir jābūt neitrālam. Vasaras sezonā var staigāt droši visās varavīksnes krāsās vienlaicīgi, bet ne tagad. Vēl šāds zīmulis derētu ja jūti, ka apģērbs, kas mugurā liekas pārāk pliekans, blāvs, tad ir jāizveido kāds košs akcents uz kuru tu gribētu lai visi skatās!

      Lai tev jauka diena!

      Dzēst
  2. Skaists grims, liek tavām acīm izcelties! :)

    AtbildētDzēst
  3. nu,dikti smuki! :))*

    AtbildētDzēst
  4. šis ir ļoti jauks make-up! patīk košās krāsiņas!

    p.s. pieteicos sekotājos un ļoti novērtēšu, ja arī Tev manis rakstītais šķitīs interesants :)

    Laila
    Ladylike Notes
    Cukurminkas blogs

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies, Laila!:)
      Jā, es jau tuliņ pievienošos tikai dators nedaudz bremzē!:(

      Dzēst
  5. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time
    a comment is added I get four emails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?

    Cheers!
    Look into my web page transfer news arsenal walcott

    AtbildētDzēst
  6. Magnificent beat ! I wish to apprentice even as you amend your website, how could i subscribe
    for a blog website? The account helped me a appropriate deal.
    I have been a little bit acquainted of this your broadcast
    provided vivid transparent concept
    My page - arsenal transfer news blog

    AtbildētDzēst
  7. Very good article. I definitely love this website. Keep it up!
    Also visit my blog ... latest transfer rumours for liverpool fc

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan