Jaunums: Artdeco Color Lip Shine lūpu krāsa

05.01.14

Es vispār neesmu lūpu krāsu cienītāja, jo tās bieži ir tādas smagnējas un ķepīgas, tāpēc man mājās ir labi ja kādas 10 lūpu krāsas. Kad pirmo reizi izlasīju par šīm lūpu krāsām labās atsauksmes, es sapratu, ka tās varētu man iet pie sirds. Un tā arī ir!
Lūpu krāsa ir tieši tāda, kādu es vienmēr esmu vēlējusies ikdienai - ar lielisku toņa intensitāti, bet ar tādu maigu kā balzama klājumu.
Ražotājs:
 Lūpu krāsa ar unikālu gēlveida tekstūru, kas apvieno krēmīgu lūpu krāsu ar mirdzošu spīdumu. Perfekts balanss starp fascinējošu vieglumu un intensīvu  lūpu kopšanu vēl jutekliskākām lūpām. Nesatur parabēnus, smaržvielas un silikonu. 
Vispirms jau par iepakojumu. Tas ir uz visiem 100, manās acīs! Melns, smagnējs futlāris, kas stingri fiksējas, ar smalku, praktiski nepamanāmu firmas uzrakstu vienā sānā. Pēc skata nepateikts, ka šī lūpu krāsa nav no selektīvās kosmētikas gala. 

Tonis 46 | Shiny Baby Pink - skaits maigs rozā tonis ar sīku, burtiski nepamanāmu šimeri. Tonis, kas viegls atsvaidzina seju un piedod tai tādu dzīvīgumu un sārtumu. 
Pēc skata izskrūvējot, izskatās pēc parastas lūpu krāsas, pats jaukākais atklājas tikai tad, kad to pirmo reizi uzklāj uz lūpām. 
Tai ir jūtama momentāli gēlveidīgā tekstūra un tas, kas to vajag pavisam nedaudz, lai uzreiz būtu redzams viegls, sārts tonis. Protams, klājot vairākās kārtās tonis paliek arvien intensīvāks. Ja arī lūpas ir sausas pašas pa sevi, šo var droši likt pa virsu, tā neizcels sausumu, bet līdz galam tas kopjošais efekts arī īsti nebūs.
Zemāk attēlā var redzēt lūpu krāsu divās kārtās.
Pēc uzklāšanas ir patīkami berzēt lūpas vienu pret otru, jo visu laiku ir šī gēlveida tekstūra jūtama. Uz manām lūpām, ēdot un dzerot lūpu krāsa noturējās 4 stundas.
Tiešām superīgs produkts, kas ir neticami maigs uz lūpām, bet to lūpu krāsas intensitāti un lūpu spīduma mirdzumu.

Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Nopērkama veikalos Stockamnn un Douglas
  • Cena - € 14.80
  • Rezumējot - lieliska lūpu krāsa cilvēkiem, kam nepatīk smagnējas un ķepīgas lūpu krāsas, kas visbiežāk atstāj nospiedumus uz zobiem. Man ļoti patīk lūpu krāsas gēlveida tekstūra, kas uzreiz ir jūtama, ka nav uz silikona bāzes. Noturība šai lūpu krāsai arī ir pārsteidzoši laba, lai gan, sākumā domāju, ka noturēsies labi ja kādas divas stundas bez ēšanas un dzeršanas starplaikā, bet nē, 4 stundas ar tējas dzeršanu un maltītes ieturēšanu. Iepaidīgi! 
  • Raksti citos blogos - Bubelle, Skaistumlapa
bučas
&z

* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis nav produktu sponsorēts reklāmraksts

10 comments:

  1. Man patīk, ka tonis izskatās dabisks + vēl mazs spīdums. :)
    Ps. pievilcīgs acu meikaps! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau vispār neesmu tādu mirguļu cienītāja, bet šim man iepatikās tie mirdzumiņi, tie dod tādu nelielu akcentu. :)

      paldies! ;)

      Dzēst
  2. Man šī arī ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
  3. Šo lūpu krāsu laikam izlaidīšu :) tagad gribu pamēģināt YSL. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ā, tās slavenās viņu lūpu krāsas! ;) ^^

      Dzēst
  4. O, izskatās super :) Bet par maybelline lūpu sviestiem arī tika teikts kaut kas stipri līdzīgs, bet tas man lūpas ļoti sausināja...
    It kā gribu šo, it kā vēl šaubos... :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Whisper`i vispār netika definēti pie mums Latvijā kā lūpu sviesti, bet lūpu krāsas, un var nemaz ar Artdeco nesalīdzināt. Artdeco izteikti var just to maigo un nesausinošo gēla tekstūru, kas tiešām liek domāt, ka uz lūpām ir balzams, bet Whisper klājās vairāk kā lūpu krāsa, kas deva pēc tam tādu balzama spīdumu, bet nekopa tās. :) Es drīzāk šo nosauktu tad par lūpu sviestu, nevis Maybelline Whisperus. :)

      Dzēst
  5. ļoti skaists tonis :) Un par lupu berzēšanu - jā, man arī grūti apstāties :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas laikam apzināti - lai rodas atkarība! hihi ;)

      Dzēst
  6. Skaists tonis! Tev piestāv!

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan