Pārskats: Noni Care dziļi attīrošā māla maska

14.08.13

Kad meklēju sev poru savelkošu un labi attīrošu sejas masku, tad veikalā man ieteica šo Noni Care. Iepriekš uz Noni Care kosmētiku nemaz neskatījos, jo visiem produktiem ir vecuma ierobežojums, bet uz maskām tā nav, kā izrādās. Tā vien nācās ņemt ciet un tagad ir jau gatavas savas domas par šo te masku.
Ražotājs: Ar daudzpusīgās iedarbības formulas palīdzību novērš pūtīšu un piņņu veidošanos, absorbē liekos sāļus, dezinficē, izvada toksīnus, mineralizē ādu un cīnās ar porainību. Šī maska ir izceļas ar tās ekskluzīvo formulu, kuras pamatā ir Noni augļu sula, Vidusjūras mālu komplekss, ananāsa, papaijas,  alveja  ekstrakti un pienskābe.

Lietošana: Masku uzklāj sejas un kakla ādas, atstājot to uz 15-20 minūtēm, pēc tam nomazgā ar siltu ūdeni.

Vispirms, kā jau parasti ir jāattīra sejas āda ar skrubi, bet nevajag pārcensties.
Pēc tam, kad klāju uz attīrītas sejas ādas es uzreiz sajutu patīkamo aromātu, kas daudziem var šķist ēdams. Pie vainas laikam papaija, jo maskai ir tāds dikti pazīstams un patīkams aromāts.
Pati maska ir gaišo mālu krāsā, klājot uz sejas tā viegli izlīdzinās. Pēc neilga laika es sāku just diezgan intensīvu kņudēšanu deguna un vaigu rajonā, bet jautājot citai mājas dāmai, kas arī lietoja, es sapratu, ka katrai mums kņudēja tajās vietās, kur bija vistraģiskāk sejai. Tad jau kaut ko dara!
Pēc 15 minūtēm maska nožūst tā, ka izskatās, ka uz sejas nekādās maskas vairs nav, bet pie noņemšana domas mainās. Masku ir diezgan grūti noņemt, tāpēc pirms mazgāšanas siltā ūdens es izmantoju bērnu salvetītes. Neitrālas ādai un jauki smaržo!
Pēc maskas noņemšanas seja jutās jūtīga vēl visu vakaru, bet daudz gludāka un tīrāka. Neteikš, ka baigo efektu es manīju, bet citādāka āda izskatījās. Man pat likās, ka vaigu rajonā manus "krāterus" nedaudz savilka.

Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Nopērkama veikalos Drogas
  • Cena - Ls 0.99
  • Rezumējot - Priekš pirmās reizes drīzāk teikšu, ka emocijas vairāk ir neitrālas nekā pozitīvas. Maska nebija slikta, bet vienīgais, ko es patiešām redzēju ir tas, ka poras tika savilktas. Mani nedaudz mulsināja, tas, ka āda pēc maskas lietošanas kļuva ļoti jūtīga un visu laiku sūrstēja.

bučas
&z

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan