Pārskats: Satinique matus attīrošs šampūns

26.01.13

Pirms vairākiem gadiem šo šampūnu jau biju lietojusi un man tas ļoti patika, diemžēl nebija iespējas vairs to dabūt, tādēļ atkārtoti tā arī nenopirku. Kad atkal radās iespēja, negaidot, lūdzu, lai šo šampūnu pasūta.
Ražotājs sola, ka Satinique matus attīrošais šampūns ir maigs šampūns taukainu matu ikdienas kopšanai. Lieliski noņem matu ieveidošanas līdzekļu pēdas. Papildina keramīdu līmeni, attīra un stiprina matus. Mati iegūst veselīgu mirdzumu.
 
Tā kā es cīnos ar blaugznām un citām galvas ādas problēmam, tad man ir ļoti svarīgi lietot šampūnus, kuri ir dziļi attīrošie. Tikai tādā veidā es tieku galā ar visām nevajadzīgajām lietām uz savas galvas.
Šampūns ir bezkrāsains, nedaudz želejveidīgs un smaržo ļoti patīkams, aromāts līdzīgs  frizētavu šampūniem. 
Visai galvai ir nepieciešams ļoti minimāls  šampūna daudzums, tas lieliski puto.
Skalojot matus uzreiz var just cik mati tīri paliek jau ar pirmo skalošanas reizi, nav nepieciešams putot otru reizi. Izskalojot mati gurkst un tas nozīmē, ka tie ir attīrīti pilnībā. Pēc pareizības, matiem ir jāgurkst vienmēr pec matu mazgāšanas, bet man tā ir tikai ar šo šampūnu.
Tās, kuras lieto matu laku droši vien zina, ka matu lakas mēdz "ieēsties" matos un ir grūti izskalojamas, bet šis šampūns ar to tiks galā viens un divi. Pēc mazgāšanas nav neviena pazīme par to, ka pirms mirkļa mati bija piepūsti pilni ar matu laku.
 
Sastāvs:
Kopsavilkums
_______________________________________________________________________________
  • Cena/tilpums - Ls 5.61/ 300 ml
  • Pieejams - pie firmas Amway izplatītājiem
  • Rezumējot - lielisks šampūns, kurš dziļi attīra matus. Katru reizi, kad mazgāju matus, es vismaz jūtu tik tiešām attīrītu galvas ādu. Pilnībā prieks pieskarties saviem matiem, jo vairs no tiem nebirst tik traki blaugznas. Šie 300 ml ir ļoti ekonomisms tilpums, jo noteikti pietiks kādiem 3 vai  4 mēnešiem. Ļoti kvalitatīvs produkts, kurš , starp citu, nāk no Amerikas Savienotajām Valstīm. Liels pluss ir arī tas, ka mati tiek arī stprināti ar keramīdu katrā lietošanas reizē.
 
&z

12 comments:

  1. man ar šāda tipa šampuniem ir problēma, ka mati pēc tam ir tādi kā sapinkajušies, pat lietojot labu kondicionieri. Vai ar šo nav tadas problēmas? man tieši draudzene ņemās ar amway, bet nekad vel neesmu no turienes kaut ko sutījusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man mati no dabas nepinkojas, ja nu ļoti reti, tādēļ grūti gan teikt. :)
      Man Amway kā firma nepatīk, viņu politika, bet cik produktus esmu mēģinājusi, tie ir ļoti kvalitatīvi!

      Dzēst
  2. Man ir ļoti jutīga galvas āda, visu laiku niez, bet kopš lietoju Natura Siberica šampūnu jutīgai galvas ādai, nieze ir prom, pat tad, kad mati netīri.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. MAn pret Natura Siberica ir savs viedoklis, tādēļ nemēģinu! :)

      Dzēst
  3. "Šampūns ir bezkrāsainā krāsā", tiešām? Manējais izskatās pēc baltas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu gadījumā nejauc ar to otru dziļi attīrošo? Šis ir paredzēts ikdienas lietošanai, bet ir vienkārši dziļi attīrošais arī. Varu pat bildē parādīt par ko es runāju. :)

      Dzēst
    2. Es vairāk par salikumu 'bezkrāsaina krāsa' :) Ķīmijas pirmajās stundās iemāca, ka tas ir vienkārši - bezkrāsains.

      Dzēst
    3. Viss ir kārtībā! :) Izlabošu!

      Dzēst
  4. Hey! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks
    Feel free to visit my website ... latest news about football transfer

    AtbildētDzēst
  5. Pretty nice post. I simply stumbled upon your blog and wanted to
    mention that I've truly enjoyed browsing your blog posts. After all I'll be subscribing in your rss feed and I hope you
    write again soon!
    My web-site - arsenal transfer news 2011

    AtbildētDzēst
  6. For latest information you have to pay a quick visit internet and on web I found this web page as a finest website for most up-to-date updates.
    Here is my blog :: chelsea transfer news 2009

    AtbildētDzēst
  7. Appreciate the recommendation. Let me try
    it out.
    My web page english premier league transfer news 2013

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan