Es mīlu rudeni! (I ❤ fall tag)

13.10.12

Sveikas!!!

Gan jau esat pamanījušas, ka pa youtube.com un dažādiem blogiem klaiņo šis tag raksts/video par rudens tēmu.
Tā kā neesam ārzemēs un runājam latviski, daudzi jautājumi nemaz neattiecas uz mums, tādēļ nedaudz nomainīju, bet doma jau tā pati paliek.
1. Mīļākais rudens produkts lūpām? - Oriflame Tender Care Cherry protecting lip balm un Artdeco Glossy Lip finish lūpu spīdums
attēls kopēts no
 
2. Mīļākā rudens nagu laka?
 - Lai cik dīvaini tas neizklausītos, sākoties skolas laikam neesmu ne reizi jēdzīgi nokrāsojuai nagus. Rudenī vairāk piesaista vēsi brūnie un violetie toņi.
 
3. Mīļākais rudens dzēriens?
 - Zāļu tēja vai vienkārši tēja. Kafiju nedzeru, bet kakao lai pagatavotu kā nākas aizņem gana laiku. Patīk dzert melno tēju ar pienu (kā Anglijā).
 
4. Mīļākā rudens svece?
 - Air Wick Soft Cashmere & Vanilla Snow aromātiskā svece
Nu šai svecei manās acīs nav neviena konkurenta. Pirmo reizi lietojot, Ziemassvētkos, sapratu, ka svece ar vēl ideālāku aromātu nepastāv. Aromāts ir diezgan salds, bet galva nesāp ja tā tiek dedzināta ilgstoši istabā.
attēls kopēts no
 
5. Mīļākā rudens šalle vai aksesuārs?
 - Šalle drīzāk, ka nē, bet mīļākais rudens aksesuārs noteikti, ka ir cimdi. Strauji mainoties siltajam laikam, manas rokas labi sāka izjust rudeni. Pilsētā kauns rokas no kabatām vilkt laukā, tik nekoptas izskatās.
 
6. Mīļākā Helovīnu filma?
 - Neteikšu, ka mīļākā, bet esmu to skatījusies n-tās reizes - Hocus Pocus.
 
7. Mīļākā Helovīna konfekte?
 - Man Helovīni nepatīk, nekad nepiedalos, bet saldumus ēdu visu gadu. Galvenais, ka tie būtu šokolādes.
 
8. Ko vilksi (ja iesi) uz Helovīnu?
 - Es neiešu, bet ja ietu būtu kāda psiho-ragana.
 
9. Kas labāk - ragana, rēgs vai zombijs Helovīnos?
 - Ragana
 
10. Mīļākā lieta, kas patīk rudenī?
 - Krāsas. Viss tik krāsains un skaists. Lapas krīt un Saule spīd. Gaiss, kas virmo rudenī. Dīvaini, bet izskaidrot to es nevaru. Rudenī viss smaržo daudz jaukāk un savādāk nekā vasarā.
 
 
Atzīmēju:
 
 My Beauty Blog - http://mybeautyb.blogspot.com/
un + arī visas citas, kas vēlas izveidot šādu rakstu, bet nepieminēju sarakstā.
 
 
Jauku jums šo sestdienas vakaru!
 
bučas
&z
 
 
 


17 comments:

  1. Ļoti patīk šādi raksti, interesanti lasīt. Paldies, ka atzīmēji arī mani! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gaidu arī no tevis šo rakstiņu! Vienmēr laipni. :)

      Dzēst
  2. ļoti aktuāli. arī man padomā ir šis Tag raksts. :)
    tuvākajā laikā man arī tāds taps, paldies, ka atzīmēji mani :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Giadīšu arī no tevis šo tag rakstu, man patīk tos lasīt, tik žēl, ka daudzus nemaz tā nevar paskubināt uz to rakstīšanu. :)

      Dzēst
  3. rakstā minētā manā mīļākā svece, pirku un dedzināju to pat vasarā :)))

    AtbildētDzēst
  4. Challenge accepted! :D Rīt mēģināšu izveidot šādu rakstu. Nebiju nekur tādus manījusi, jauki, ka atzīmēji. :)

    AtbildētDzēst
  5. Vienmēr kaut kā pasmaržoju tās airwick sveces un noliku atpakaļ, likās, ka ir tās, no kuram galva sāp, bet ja saki, ka nav, būs jāpamēģina!
    Paldies par tagošanu ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aromātu klāsts variējas no salda un ļoti spēcīgu. Es kad noliku dzīvojamajā istabā uz galda šo sveci un aizdedzināju, tā vienmērīgi visu istabu piepildīja ar šo saldo smaržu. VEikalā ieteiktu kārtīgi pārbaudīt, kurš aromāts vairāk patīk, jo svece deg ilgu periodu, lai nav tā, ka apnīk un vēmiens no viņas nāk. Piemēram, man no šīs sērijas nepatika tā, kas ir ar piprkūkām un vaniļu, likās pārāg rūgts un sīvs aromāts. :)

      Dzēst
  6. Forša tag tēma :) Drīkst savā rakstā mazliet pārveidot jautājumus? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ka drīkst. Daži jautājumi man arī pašai kaut kā pie sirds neiet, kaut vai pamainot jau no agnļu valodas versijas.

      Dzēst
  7. O, interesanti! Paldies, ja būs brīvs brītiņš, pievērsīšos rudens iztirzāšanai. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienmēr laipni un gaidīšu arī no Tevis šo rakstiņu!:)

      Dzēst
  8. Man arī ir gatavs šada veida rakstiņš!!!(:

    AtbildētDzēst
  9. Howdy! This article couldn't be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I most certainly will send this article to him. Pretty sure he's going to have a great read.

    I appreciate you for sharing!
    Here is my homepage - transfer news football

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan