Essence; I love stage acu ēnu bāze

03.03.12

Sveikas!

15. janvārī, kad biju uz Ēnu dienām izdomāju ieiet t/c Origo Drogās. Zināju, ka tur ir pieejama Essence kosmētika, tādēļ arī gāju, jo nebija vēl sanācis mēģināt šo kosmētiku. Biju šausmās, kad ieraudzīju cik maz Latvijā piedāvā no šīs kosmētikas. Tas stends likās izārdīts, bet nu neko darīt.
Es paņēmu pēdējo acu ēnu bāzi.




 Iepakojumā izskatās, ka acu ēnu bāze ir dzeltena, bet kad to uzziež krāsa ir gluži tā kā sejas korektoram. Vienīgais kas jāatceras lietojot šo produktu, ir nelietot to par daudz. Man tā pirmo reizi sanāca, nezināju, kur izsmērēt.

Var redzēt atšķirību kad ir acu ēnu bāze un kad tās nav.

 Iedarbība varbūt nav visu dienu, bet man pietiekami. Protams, ja es ietu uz saviesīgu pasākumu man vajadzētu daudz noturīgāku acu ēnu bāzi. Tām meitenēm, kurām acs plakstiņa rievās tik intensīvi nekrājas acu ēnas, šis produkts būs lielisks.

Cena: Ls 2.00

p.s. Ja kāda zina, kurās Drogās ir iespējams redzēt lielāku produktu klāstu no Essence es būtu ļoti pateicīga par tādu informāciju. Būtu vēlams Rīgā.


Drīzumā: Raksts par divām jaunām lūpu krāsām pavasarim.

bučas
&z

5 komentāri:

  1. manuprāt, ļoti laba acu ēnu bāze, par tādām naudiņām. pati uz doto brīdi izmantoju šo bāzi. sūdzēties nevar

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es piekrītu, pagaidām man nav par ko sūdzēties.
      Lietojot pirmo reizi Essence kosmētiku varu teikt to, ka esmu patīkami pārsteigta, ka par nedargām naudām var nopirkt labu kosmētiku.

      Dzēst
  2. First of all I would like to say excellent blog!
    I had a quick question that I'd like to ask if you don't
    mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head prior to writing.
    I've had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out there. I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips? Thanks!
    Here is my webpage football news headlines

    AtbildētDzēst
  3. It's going to be end of mine day, but before finish I am reading this wonderful piece of writing to improve my know-how.
    My page :: latest liverpool transfer news

    AtbildētDzēst
  4. It's enormous that you are getting ideas from this post as well as from our argument made at this time.
    Here is my web page - pizza games suite life

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan