JOY atgriežas

14.12.11

Es esmu tik ļoti saviļņota par to, ko šodien uzzināju. JOY atgriežas. Ja daudzi nezin, kas tas par žurnalu , es izklāstīšu sīkak. Tātad, šis žurnāls ir līdzīgs kā Cosmopiltan, tikai tas ir mazāks, tur ir rakstīts vairāk par jaunajām grima un frizūru tendencēm (kas man arī visvairāk interesē).
Es šo žurnalu lasīju, pēdojos 3 mēnešus pirms tā firma bankrotēja. Es biju šokēta, ka internetā izlasīju to, ka martā būs pēdējais numurs. Nu tagad ir atkal iespēja iegādāties to.
Pirmais , jaunais numurs iziet jau decembrī. Es jau rīt došos uz veikalu, lai to nopirktu!! Un vēlāk jau izlasīt no vaka līdz vākam.
Decembra numurs (attēlā):

bučas
&z

4 komentāri:

  1. Tev izdevās atrast šo žurnālu kādā tirdzniecības vietā?Es arī lasīju,ka atgriezīsies,bet decembrī neredzēju,ka varētu kaut kur nopirkt...

    AtbildētDzēst
  2. Hmm is anyone else having problems with the images on this
    blog loading? I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the
    blog. Any responses would be greatly appreciated.
    My homepage ; epl transfer news bbc

    AtbildētDzēst
  3. Hi, just wanted to mention, I loved this article.

    It was practical. Keep on posting!
    My page: transfer news for arsenal foot ball club

    AtbildētDzēst
  4. Today there is still plenty of activity in all the area mines.
    Some mining firms lost 30 per cent of
    their share values in the early August stock market meltdown.
    Data mining is mostly a relatively new term that represents the process by that
    predictive patterns are made from information.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan