5 jaunumi skaistumplauktā: maijs

29.05.16

Pirms gatavojos jau veidot rakstu 1. jūnijam, sapratu, ka neesmu vēl paspējusi uzrakstīti par 5 ievērojamākiem jaunumiem maijā, kas ienāca manā dzīvē. Lai arī ikdienas grims sastāv no vieniem un tiem pašiem produktiem, daži jaunumi ir spējuši izsit parējos no ierindas un pat aizvietot, jo ir pat neticami labi. Kopš ilgiem laikiem dodu iespēju Beauty Blender zīmolam (ne sūkļiem vairs), un man ir jauna afēra ar sejas krēmu. Par visu to un vēl nedaudz vairāk būs šodienas ieraksts.
Beautyblender Liquid blendercleanser dekoratīvās kosmētikas sūklīšu un otiņu tīrītājs 
Meklēju veikalos savu iecienīto Barbara Hofman otiņu ziepes un nekā - nekur nebija nopērkama un neviens īsti nevarēja atbildēt, kad būs, jo pat noliktavā esot beigušies krājumi. Secinājums - tās ir ļoti iemīļotas un ir laiks meklēt kaut ko jaunu. Protams, sūklīti var mazgāt ar veļas ziepēm, kas kalpo izcili, tomēr sūklītis ātrāk pārstāj kalpot (to secināju pēc Beauty Blender sūkļa), tāpēc, lai tas ilgāk kalpotu jālieto speciāli tam paredzētas ziepes, kas ilgi kalpos.
Atradu Topbeauty.lv internetveikalā milzīgo 295ml Blender Cleanser ziepju iepakojumu un sapratu, ka tas ir patiešām izdevīgs piedāvājums cenas pret tilpumu attiecinājumā. Tā viņas nokļuva pie manis.
Ziepēm ir burvīgs aromāts. Tāpat, varu arī pieminēt, lai ar tām ir grūti sākumā sastrādāties, tās LIELISKI attīra sūklīti. Pat sen iesēdušos pleķus, kas sākumā šķita nelikvidējami. Lietoju gandrīz mēnesi un varu teikt, ka esmu izlietoju vien pašu mazumiņu, lai gan sākumā liekas, ka patēriņš ir 3x lielāks.

Daytox Daily Hydration sejas krēms*
Daytox sērija ir pavisam svaigs jaunums, ko saņēmu testam no Douglas pārstāvjiem, un lai arī sākumā man nebija nepieciešams krēms, uz nakti sapratu, ka eļļas ir pa treknu, bet želejas krēms pa "plānu". Lietojot Čistaja Ļinija sejas krēmu, kas nedeva absolūti neko, sapratu, ka vajag kaut ko citu un tad parakos pa krājumiem, un devu iespēju Daytox krēmam. Uzreiz es sapratu, cik tas ir krēmīgs, mitrinošs un maigs. Patīk, ka uzklājot uz ādas, tas diezgan ātri absorbējas, bet sejas ādas ir gluda, un sen nebiju jutusi, ka no rīta āda tik un tā ir tikpat gluda kā tikko pēc uzklāšanas. Tā šo krēmu lietoju jau nedaudz vairāk kā 2 nedēļas un varu pateikt tikai labākos vārdus. Pa dienu, tas laikam man liktos par treknu, bet vakarā pēc kosmētikas noņemšanas, tas nomierina, mitrina un manai ādai liek justies ļoti patīkami.
Lieti piebilst par superīgo iepakojumu, kas atgādina mājas gatavoto/ senlaicīgo aptiekas kosmētikas iepakojumu. Citus Daytox sērijas produktus pagaidām neesmu vēl lietojusi, bet lieku cerības, ka būs tikpat ievērojami kā šis krēms. Drīzumā arī būs pieejams veikalos Douglas, bet es noteikti vēl atgriežos pie Daytox produktu apskata.
The Balm Mary-Lou Manizer Highlighter mirdzumu piešķirošs pūderis jeb izgaismotājs
Nu ko lai saka? Kurai gan nepatīk veselīgi mirdzoša sejas āda? Tomēr visas tās, kurām, tai skaitā arī man, ir kombinēta vai taukaina sejas āda īsti nemīl izgaismot savu ādu, jo tas dienas vidū var mīties ar sasvīdušas ādas izskatu. Protams, nevienam nav noslēpums, kas Mary-Lou Manizer ir dižpārdoklis un izcilnieks visās pasaules malās, kur pieejama kosmētika.
Un ne velti! Tas ir šampanieša/ baltā zelta nokrāsas izgaismotājs, kas izcili un vienmērīgi klājas uz ādas. Es viņu klāju vairākumā uz vaigu kauliem un augšlūpas ieloces, bet esmu lietoju arī kā ēnas un izskatās patiešām labi. Es varu tikai piebilst, ka šis izgaismotājs izraisa atkarība un atkarība izpaužas formāta, ka gribas arvien vairāk un vairāk uzklāt šo skaistuli uz saviem vaigu kauliem. Nezinu kāpēc tik ilgi bremzēju ar iegādi, bet tas ir lieliskas visā savā burvībā.
Vienīgā lieta, kas man nedaudz liek šaubīties, vai visiem ādas toņiem tas piestāvēs, jo neesmu pārliecināta vai ar vēsu ādas apakštoni Mary Lou Manizer neizskatīsies kā divas baltizeltainas svītras. Noteikti nākotnē atrādīšu arī darbībā.
Douglas Make-Up Kiss & Curl Mascara atliecoša un kuplinoša skropstu tuša*
Man iet diezgan grūti, kad jāmeklē īstā skropstu tuša, jo ir tikai dažas, kas patiešām sniedz visu manām skropstām nepieciešamo. Man vajag, lai skropstu tuša jau ar pirmo kārtas klājumu sniedz ne tikai atlieku un kuplumu, bet arī atdalītu skropstu efektu.
Nesen biju sākusi lietot Lancome Virtuose, bet tā paliek sausāka, tāpēc intereses nolūkos nolēmu pamēģināt šo Douglas Make-Up jauno tušu. Tušas birstīte ir milzīga, tāpēc tikai likumsakarīgi, ka arī pirmās reizes nācās nozieķēt arī visu plakstiņu, tāpēc apakšējās skropstas būs pagrūti nokrāsot. Tušas pigments ir ļoti melns un ja salīdzina ar citām, tas tiešām ir melni melns.
Pēc konsistences tā ir krēmīga un nedaudz šķidra, bet tas ir laika jautājums. Ar visu to, ka tuša ir diezgan slapja, tā ātri nožūst. Ikdienā klāju divās kārtās, un visas dienas garumā neraizējos par to, ka tā smērējas vai birst. Lietoju praktiski visu maiju un esmu patiešām pārsteigta par to cik ļoti man viņa ir iepatikusies, lai gan birstīte mani ne pavisam iedvesmoja. Efekta ziņā es varu piekrist tam, ka tuša kuplina un atliec skropstas, bet dienas laikā atliekums nedaudz nosēžas. Diemžēl nepatiks tām, kuras nemīl kaut nedaudz saķepušus skropstu efektu, jo iegrieztas vītnes tipa birstīte skropstas diezgan saķepina, bet ar citu birstīti to var smuki izlabot.

Douglas Make-Up Mattisim Lipgloss matēts lūpu spīdums/ lūpu krāsa, tonis - Nr.6 - Never Forget Smile*
Es dievinu matētas lūpas! Un tālāk laikam varu neko vairs neteikt, jo viss kas iznāk matētā formulā man jau uzreiz patīk. Jā, matētas lūpu krāsas var sausināt lūpas (un tā visbiežāk arī notiek), bet tās izskatās pārāk labi, lai atteiktos nēsāt matētus toņus.
Esmu lietoju dažādas tekstūras un formātus, vairāk sausinošas, mazāk sausinošas, zīmuļa formāta, šķidrā formāta un tā var turpināt, tāpēc man bija tikai dubultprieks izpētīt kas par brīnumu ir Mattisim lūpu krāsas. Tonis Never Forget Smile ir piesātināts ogu/ plūmju tonis, kas lieliski izskatīsies uz virkni ādas toņiem. Šādu toni iedomājos kā uz pavisam sniegbaltas ādas tā līdz pat tumsnējam austrumnieciskam ādas tonim.
Pēc tekstūras Mattisim lūpu krāsa ir ļoti krēmīga un šajā gadījumā varu tikai ieteikt klāt maksimāli plānā kārtā, jo pateicoties tam, ka viņa ilgi žūst un finālā neizžūst līdz galam tik un tā, var sanāk neglīta ķēpa ja uzklās pa daudz. Lūpu krāsai ir parocīgs aplikators kas pielāgojas lūpu formai. Tas ir lūk ir pluss. Noturība? Vidēja. Bet ja pēc uzklāšanas nedaudz nofiksē ar bezkrāsainu birstošu pūderi, noturība ir ievērojamāka.
Ar visu to, ka ir mīnusi tekstūrā un noturībā, un tajā, ka tā nav 100% matēta, bet drīzāk satīna finiša, esmu ļoti ieinteresēta izmēģināt gaišāku toni. Ja salīdzina ar slavenajiem NYX lūpu krēmiem, tad Douglas Make-Up Mattisim ir daudz krēmīgāki un "slapjāki".

Šajā reizē skaistumplauktā stāstīju vairāk par produktiem, kas visa mēneša laikā iepatikušies, lai gan katru mēnesi ir vienlīdz labi un vienlīdz slikti produkti, bet kaut kā maijā biju lietojusi vairākus patiešām ievērojami labus.

Kādi jaunumi ir atrodami jūsu skaistumplauktā?


! produkti, kas atzīmēti ar * ir PR paraugi

10 comments:

  1. Es sev arī uz dzimšanas dienu uzdāvināju maryloumanizer..tagad katru dienu lietoju un nevaru beigt priecāties par to,cik lielisks produkts !! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mary Lou ir patiešām lielisks izgaismotājs. Dažkārt patīk pārāk aizrauties! Tagad es beidzot saprotu kā tik ļoti var dievināt izgaismotu ādas efektu :)

      Dzēst
  2. Man patīk Douglas tuša, un to Marylou.. Es cenšos pasūtīt jau sen, lai gan šāda tipa produktu man nemaz netrūkst :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Douglas tuša ir necerēti laba un lietojot jau otru mēnesi, es saprotu, ka aizraušanās ir nopietna.. :D
      Jā, noteikti ja sortimentā jau ir vairāki līdzīgi produkti, šis varbūt nav tik interesants, tomēr sākuma posmā - izcilnieks un must-have! :)

      Dzēst
  3. Matētais lūpu spīdums ir mans favorīts. :) perfekts tonis un perfekts matējums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es varu iedomāties cik tas "spīdums" izskatās teju uz katra ādas toņa. Man lieka, ja pat esi balts kā lapa izskatīsies perfekti, nu ar ar iedegumu vaigos jau vispār - konfekte ^^

      Dzēst
  4. Ļoti foršas ir IsaDora Twist Up MATT LIPS tonī 69 Nude Rose un 51 Bohemian. Burvīgi klājas pat uz tīrām lūpām bez lūpu balzāma, nesausina un pienācīgi turās. Šobrīd Douglas kā reiz ir nocenotas no 15.99 uz 8.00 EUR ;)
    Pašai par pārsteigumu šodien sanāca Bohemian toni paķert ar atlaidi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, noteikti paskatīšos, jo ar Isadora ir maz bijusi saskarsme, bet zinu, ka Skandināvu Beauty guru meitenes ļoti slavē šos Tevis minētos Twist Up Matt balzamus/lūpu krāsas. :)

      Dzēst
  5. Pievienošos sajūsmai par Douglas Mattism lūpu krāsu.

    Zane
    http://manapasakupasaule.blogspot.com/

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan