Viens rīts un viens vakars decembrī + video

20.12.14

Katru mēnesi es šo to pamainu savā ikdienas ādas kopšanas rituālā, un katru reizi es parādu ar ierastajiem diviem attēliem - viens rīts un viens vakars, bet tā kā ir svētku laiks, tad pārmaiņu pēc zemāk ir arī video kā es šos produktus ikdienā reāli pielietoju.
sajuka secība - jaskatās no labās uz kreiso

Lūk, pats video!
Kopš kāda pusgada pārtraukuma pirmo reizi montēju video un daudz kas jau bija piemirsies, bet ceru, ka jums šādā veidā, iespējams, pat labāk patīk kā atrādu savu aktuālo ikdienas ādas kopšanas rituālu.

bučas
&z

28 komentāri:

  1. Ļoti, ļoti patika video! :)))
    Malacis!

    AtbildētDzēst
  2. Ljoti labi:)) tik cerams,ka rokas mazgaaji,ko video neparaadiija!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, es vienmēr mazgāju rokas pirms kaut ko daru ar savu seju. :) Tādas lietas jau nerādīšu video, tā pat kā zobu tīrīšanu vai kapes mazgāšanu :)

      Dzēst
  3. Vai tiešām skaistuma bloga īpašniece neko nav dzirdējusi par pareizajiem virzieniem kādos jātīra vai jāuzklāj kremi uc līdzekļi uz sejas? :)

    Nevaru skatīties kā tiek braukāts pa seju (un it īpaši kaklu) ar kustībām no augšas uz apakšu :( :(
    Varu Tev teikt, ka arī maigā acu āda arī nav īpaši sajūsmā par šādu ikvakara berzēšanu, lai noņemtu tušu!

    Ja tik brutāli izturās pret sejas/kakla/acu ādu, tad nav jēgas pat ne no vissmalkākajiem kopšanas līdzekļiem!




    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, esmu dzirdējusi par tām sejas līnijām utt., bet tā kā pati tikai ļoti nesen, pēdejo pusgadu, sāku padzļinātāk domāt par sejas ādas kopšanu, tad tajā esmu tāda kā jaunpienācēja, kad runa ir par pareizumu un nepareizumu. :)

      Par to tušu gan ir nedaudz citādāk. Redzi, es ikdienā lietoju ļoti noturīgas tušas un citādi tās nespēju noņemt. Neparādīju, kas notiek ja tīru ar micelāro ūdeni, bet tad man aiziet četras vatītes un acis pilnīgi sarkanas. Te vēl, lai arī izskatās diezgan dramatiski, tuša ātri nonāk nost :)

      Dzēst
  4. Forši, forši, foršiii. :) Prieks redzēt arvien vairāk video no blogeru meitenēm. :))
    Ceru, ka arī es beidzot kādam saņemšos. he

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti gaidīsim arī kādu tavu video :)

      Dzēst
  5. foršs video, es laikam nekad nesaņemtos savu nofilmēt :) malacis!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vienkārši radās ideja un domāju jāīsteno :) Paldies!

      Dzēst
  6. Atbildes
    1. Tu jau zini, ka video un Youtube grandu sfēra nav mana lieta, vienkārši gribējās kaut ko citu un tas arī viss :)

      Dzēst
  7. Bija 'interesanti' :) apskatīt arī pārējos Tava youtube lietotāja video par Rīgu... :) uzlaboja noskaņojumu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tie pārējie video man bija jātaisa universitātes studijas kursa eksāmenam "Interkatīvais kino". Mums ar meitenēm uzdevums bija kāds tūrisma gids bērniem pa Rīgu, tāpēc arī tie superīgie kostīmi. Toreiz kad filmējās, gājām tā pa Vecrīgu, mūs tūristi fočēja un vajadzēja pat kopīgas bildes taisīt, jo viņiem tas likas nenormāli forši :)
      Mann prieks, ka video patika! :)

      Dzēst
    2. Arī es noskatījos, mans favorītvideo ir, kur saki Jāāār, ļoti labi Tev sanāca, tiešām uzlaboji noskaņojumu :)

      Dzēst
    3. Man prieks, ka patīk, bet atceros tad, kad lielajā auditorijā to vajadzēja rādīt bija nedaudz kauns, bet tik un tā bija jautri, un ir forši, ka novertējat to video pozitīvi ;)
      Paldies!

      Dzēst
  8. Lielisks video, man bija interesanti skatīties. :)
    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  9. Malacis, video foršs! :))

    AtbildētDzēst
  10. forši!
    es visu laiku apdomāju par video likšanu, tikai nekādi nevaru saņemties. atceros, ka vasarā biju uzfilmējusi, bet tā arī neieliku youtube. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nezinu, es kaut kā izdomāju, uzfilmēju un ielieku. Kās būs, tā būs. Nepatiks, nekas, zināsi, ka drusku citādāk kaut kas jādara. Es tik daudzas reizes jau esmu lasījusi kritiku pa saviem video, bet tik un tā cenšos šad, tad kaut ko uzfilmēt :) Drošāk, meitēn!

      Dzēst
  11. Man video ļoti patika. Tev tāda svaiga sejas āda, pilnīgi sagribējās arī pamēģināt mossa kosmētisko līdzekļus. Varbūt apgaismojums veiksmīgs, bet no redzētā radās iespaids, ka Tev nav riņķi zem acīm. Un uzreiz radās jautājums, vai Tu ar to kā īpaši cīnies, vai arī esi no tiem veiksminiekiem, kuriem tādu vienkārši nav? Es parasti darba dienās guļu tikai 4-5 stundas(jau diezgan ilgu peridou tā sanāk), sestdien un svētdien gan tomēr sanāk pa 8 stundām. Un man ir izteikti nedaudz iezilgani riņķi zem acīm, pat tādas kā dobītes, ja agrāk es brilles liku reti, lietoju lēcas, tad tagad es lietoju tikai brilles, jo vismaz tad mani "skaistie" riņķi nomaskējas, bet, ja ir lēcas, tad tik ar konsīleru ko var glābt, bet tas nav risinājums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār man no dabas nav riņķi zem acīm, bet no tāda uztura un maz gulētām stundām, vai atkal pa daudz, man rodas riņķi. Starp citu, tajā rītā var nedaudz redzēt, ka riņķi ir zem acīm, bet ne tik izteikti, citreiz ir bijis, ka pavisam traki izceļas. Laikam jāsaka, ka esmu veiksminiece tādā ziņā, tomēr nesaudzēju savu veselību un tas uzreiz atspoguļojas uz riņkiem zem acīm :(
      No rītiem man pašai patīk lietot atvēsinošus gēlu zem acīm vai kā video šobrīd to L`Oreal, bet vispār acīm visbiežāk lietoju vienu, pret alerģijas krēmu, tā kā citam nemaz laika nav..

      Par Mossa līdzekļiem - noteikti iesaku to vitamīnu sejas krēmu, bet micelāro ūdeni es lietoju kā toniku tikai tāpēc, ka kosmētiku tas īsti neņem nost, bet der kā labs toniks. Mossai tiešām ir ļoti labas lietas, man pilnīgi āda citādāk jūtas kopš lietoju tos. :)

      Dzēst
  12. Ļoti feins video :)
    Kādi iespaidi par Institur Esthederm serumu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies ;)
      Serums ir ļoti viegls, uzmundrinošs, sniedz ādai gludumu, tvirtumu un jūtami atjauno ādu pēc tādas stresa kamola nedēļas ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan