Jaunums: Got2Be izsmidzināmais matu pūderis

23.08.13

Katru gadu vasaras sezonā aktuāli ir apjomīgi, vijīgi mati ar tekstūru jeb pludmales gaisīgās lokas. Tomēr lai iegūtu tik nevīžīgu, bet ļoti pievilcīgu frizūru kā ,piemēram, Bleikai Laivlijai vajadzēs daudz iemaņu un rīku, bet pateicoties Got2be jaunajam izsmidzināmajam matu pūderim vienā mirklī varēsi iegūt apjomīgus matus ar tekstūru.
Šis ir pirmais izsmidzināmais pūderis no Got2be, kura princips ir praktiski tāds pats kā sausajam šampūnam, kura sastāvā ir ļoti smalki pūdera putekļi, kas saskaroties ar galvas ādu aktivizējas, absorbē liekās eļļas un paceļ matus pie saknēm.

Lietošana ir pavisam vienkārša:
Ļoti cītīgi sakrati flakoniņu un tad ar īsiem pūtieniem pūt pūderi matu saknēm, pēc tam ar pirkstu galiem viegli iemasē matu saknēs. Gatavs!
Manuprāt, šis ir viens liels glābējs slikto matu dienās. Pirms pāris dienām man mati bija saplakuši un neklausīja, tāpēc ņēmu talkā šo un lieta atrisināta. Mati tūlītēji tiek pacelti un varu iet laukā ar paceltu galvu! Tas ir tik viegli!

Ir divas lietas, ko es gribētu ļoti izcelt. Pirmkārt, tas, ka droši var lietot arī jūtīgas galvas ādas īpašnieces. Ir tā, ka principā es nevaru lietot šāda veida līdzekļus matos, jo tad man matos uzreiz parādās blaugznas, bet šo es esmu jau lietojusi tik daudzas reizes un tik tiešām nekas nav parādījies. Otrkārt, aromāts! Ideāls aveņu aromāts! Lai cik dīvaini tas arī neizklausās, daudzi gribēs smaržot Tavus matus pēc šī lietošanas, jo aromāts ir vēl diezgan ilgi jūtams matos un uz plaukstām.

Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Nopērkams veikalos Drogas un lielveikalos
  • Cena - Ls 4.69
  • Rezumējot - Noteikti šis matu pūderis ir mans favorīts, tā iemesla pēc, ka man nav stundām jāstāv pie spoguļa ar apaļājām ķemmēm un fēnu, lai iegūtu apjomu un tekstūru matiem! Slinkiem cilvēkiem, bet kam patīk apjomīgi mati, kā man, nekas nevar būt labāks!
Ja dodies šodien izklaidēties un vēlies būt pamanāma, tad šis ir noteikti tas, kas Tev būs vajadzīgs!
bučas
&z

7 komentāri:

  1. tātad sausais šampūns tikai nosaukts par pūderi :) bet gribu pamēģināt :)

    AtbildētDzēst
  2. Izklausās labi :) Cik ilgi turās tas kuplums? P.S. Smuka šalle :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kādas 3-4 stundas ja nenofiksē ar matu laku :)

      šallīte no Colloseum!

      Dzēst
  3. skaists make-up, Zanda! :) Lūpu krāsa tā Catrice, ja? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)

      Jā, Catrice, bet tikai cita. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan