Pārskats: Kosmētiskais balzams "Melone"

03.06.12

Sveikas!

Pastāstīšu jums par šo vienreizējo produktu, kas manu sejas ādas stāvokli ir krasi mainījis.
Šis ir kosmētiskais balzams, kas ir roku darbs un tiek ražots Latvijā. Firma SIA „Ekoell” man iepriekš nedzirdēta, produktu dabūju caur pazīstamiem cilvēkiem. Lūk, ko nozīmē, kad ir ideja, bet nav finansējums.


Man teica, ka šī firma ražo vēl arī citus produktus, solījās man iedot bukletu ar visu produktu sarakstu. Ja jums interesēs varu pēc tam arī publicēt pilnu piedāvāto produktu sarakstu.
Labi, bet tagad par pašu produktu.
Patiesībā viss sākās ar to, ka mana mamma sāka runāt ar vienu pazīstamo par šo un to un beigu beigās nonāca pie sejas kopšanas tēmas. Mammas pazīstamā sāka stāstīt par to, ka viņa un viņas meita lieto vienu ļoti labi krēmiņu sejai, kas lieliski likvidē pumpiņas un visādas tādas lietas. Protams, mana mamma intereses pēc priekš manis pasūtīja arī vienu tādu. Izvēlējās ar melones aromātu, kas ir ļoti maigs un patīkams.
Par sastāvu es esmu sajūsmā, jo šis balzams sastāv tikai no 2 sintētiskajām vielām, smaržvielām. Pārējais viss ir dabīgs un lielākoties Latvijā atrodams.

Ražotājs sola, ka balzams magi kopj problemātisku ādu, to tonizējot, mīkstinot un spēcinot ādas turgoru. Sastāvā izmantotajiem augiem piemīt pretiekaisuma darbība, uzlabojas vielu maiņa un sakārtojas ādas funkcijas.
Tā kā uz manas sejas vienmēr atradās pumpas, sāku krist panikā par to, ka tās nepāriet, tādēļ neko nezaudējot mēģināju šo balzamu.
Pirms gulētiešanas uzklāju uz pieres un zoda, tām vietām kas ir problēmzonas. Jā, šis balzams ir jālieto tikai tajās vietas, kur sejas āda ir problemātiska.
Runājot par pašu produkta izskatu, iesākumā biju nepatīkami pārsteigta, jo gatavojos uz kādu šķidru, viegli uzklājamu produktu, taču ieraudzīju cietu, vaskveida masu, ko izdabūt laukā var tikai skrāpējot.
Vēl mani pārsteidza tas, ka klājot uz sejas tas kusa un mana seja kļuva ļoti spīdīga.  It īpaši uztraucos par savu pieri, jo mana sejas āda ir kombinēta (spīdīga T-zona) un līdz ar to vēl taukainas lietas uz manas pieres man vismazāk gribās smērēt, bet nodomāju, ka ar vienu reizi nekas nenotiks.
Toties pamostoties nākamajā rītā, mani sagaidīja patīkams pārsteigums. Pa vienu nakti uz manas sejas bija samazinājies tas pumpu daudzums, kas pirms tam, pašas mazākas jau bija pavisam pazudušas, bet lielākās pazuda pēc kādām divām lietošanas reizēm. Parasti lielās pumpas man uz sejas stabili ir kādas 10 un vairāk dienas, bet ar šo balzamu bija tikai  kādas 2 dienas. Un godīgi sakot, bez meliem, man kopš tās reizes, katru vakaru uzklājot uz pieres šo balzamu, man nav uzmetusies vēl neviena lielā pumpa. Nu, protams, tas neattiecas uz to procesu, kas mums ir katru mēnesi, kad kāda pumpa par sevi liek manīt.

Cena: Ls 2,90 par 10g.

Šeit ir saite, kur var iegādāties šo un vēl citus produktus, bet brīdinu internetadresē cenas ir citas!
Es ar lielu sajūsmu esmu gatava pirkt vēl citus produktus no šīs firmas un līdz ko arī saņemšu bukletu, to arī darīšu.

Jums arī ir kāds produkts par kuru esat sajūsmā un bez kura nespējat iedomāties nevienu savu dienu? Tas var arī nebūt ārstniecisks līdzeklis.

bučas
&z

26 komentāri:

  1. Uzrakstīts ir tā, ka arī man radās vēlme šo produktu izmēģināt.
    Vai vari padalīties ar informāciju, kā tādu iegūt savā īpašumā?
    ladure.e

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rakstīju tikai pēc saviemm iespaidiem, ko man šis produkts deva.
      Es uzjautāšu un tad nākamajā rakstā, kur rakstīšu par viņu pārējo produkciju, minēšu arī šo informāciju!:)

      Dzēst
    2. Lūk, atradu viņu mājas lapā sarakstu, kur var nopirkt šo produkciju. Cenas adresē ir pavisam citas, bet nemācēšu pateikt, kura ir nomainīta un kura ne.

      http://www.ekoell.lv/latviesu/veikali.htm

      Dzēst
    3. Paldies par informāciju. Būs vien jāiegādājas.

      Dzēst
    4. Arī es pasakos par informāciju. :)
      ladure.e

      Dzēst
    5. Vienmēr laipni!:)

      Dzēst
  2. Ļoti jauks ir Tavs blogs. Vienmēr interesanti un apjomīgi raksti!
    Veiksmi Tev.
    p.s. kā arī, noteikti izmēģināšu šo produktu arī es.
    (:

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par jaukajiem vārdiem! Tik tiešām. :)

      Ja izmēģini, komentāros ieraksti kā patīk, mani tas ļoti interesētu!:)

      Dzēst
  3. Par šo firmu biju dzirdējusi, Kuldīgas svētkos vienu no produktiem man ''iesmērēja'', diemžēl nepatika.
    Šis izklausās labs, ja atradīšu, pamēģināšu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kuru produktu tev iesmērēja? nu lai zinu nākotnē, kad pasūtu, lai neaplaužos.:)
      Ceru, ka arī tu tad padalīsies ar saviem iespaidiem:)

      Dzēst
    2. Šo te -> http://www.ekoell.lv/latviesu/aktualitates/ciedrs.htm

      Cerams, ka tuvākajā laikā braukšu uz Kuldīgu, tad, iespējams, nopirkšu :)

      Dzēst
    3. Paldies, ka informēji mani!:)

      Dzēst
  4. tieši tūlīt braucu uz daugavpili un varbūt arī nopirkšu,bet vēl jāizdomā,hm. ja nu iegrābjos un pēc tam tie 3 ls izmesti vējā? kā arī varbūt nemaz nepalīdzēs,jo man ir tikai 14 gadi un tās saucamās pusaudžu pumpas. ko tu,zanda,saki? :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man piemēram tajā vecumā nepalīdzēja nu nekas, tikai tagad, kad man ir 17 un lietojot šo produktu viņas pārgāja. Kā jau teicu kritu panikā no tām pumpām.
      Vispār pubertātes pumpas, lai gan tas izklausīsies vecmodīgi, pašas pāries. Negribu tevi ne atrunāt, ne pierunāt pirkt, bet ar laiku pumpas pašas no sevi pazudīs. Vienīgias, ko tev varu ietiekt ir kāds krēms, kas speciāli ir domāts šim vecumam. Ir tāda firma ACNACID, firma ražo līniju jauniešiem, kam ir problemātiska sejas āda. Ja nemaldos pašalaik veikalos "Drogas" šai līnijais ir atlaides.
      Es ļoti ceru, ka kaut kādā veidā tev palīdzēju, bet par šo kosmētisko balzamu man nav ne jausmas, jo tavu seju neesmu redzējusi un nemācēšu pateikt vai vērts ir to pirkt.

      Lai veicas!:)

      Dzēst
    2. Šeit ir saite uz sarakstu, kur ir daudz un dažāda sejas kopšanas kosmētika, kas domāta pusaudžiem!

      http://www.kosmolat.lv/catalog/type/2Q

      Dzēst
    3. O, lietderīga adrese, paldies!:)

      kiki

      Dzēst
    4. milzīgs paldies,zanda,par tāadu apjomīgu komentāru. palīdzēji gan man,hehe,saprast to,ka,laikam tomēr man tā smēre būs jānopērk,jo gribās tomēr izmēģināt. :D man jau tās pumpas ir vairākus gadus,bet nekas nepalīdz,un,pareizi laikam tu saki,ka viņas pašas pazudīs. man liekas,ka esmu jau ļoti daudz ko izmēģinājusi - garnier,bioderma (!!,kas likās ļoti laba,bet nekā). šodien nopirku himalaya (nezinu vai pareizi uzrakstīju.) tad jau redzēs kā būs. :) to meloņu smēri gan šodien nenopirku,bet gan jau nākamreiz,jo vienkārši aizmirsu pierakstīt ielas nosaukumu un tā. ;D laikam ar laiku,ar laiku tās pumpas pazudīs pašas. aa,vienīgais,kas man normāli palīdzēja (un palīdz vēljoprojām) ir klinģerīšu tinktūra,kliņģerīšu novārījums un tāds brūns zīmulītis no avona,kurš sausina pumpas. aa un vēl - kādreiz es ļoti cīnijos ar pumpām,bet tagad kaut kā atmetu ar roku,jo viņas pašas pazudīs. :) tagad esmu vēl vairāk pārliecināta. :))

      aa,starp citu šodien drogās nopirku essences Toffee to Go,taaada ņamma :D un maybelline illegal lengt. :))*

      beeet vēlreiz - mizīgs paldies,zanduuu. :*

      Dzēst
    5. Patīkami lasīt tik jaukus vārdus! Jā, tu pareizi uzrakstīji Himalaya. Šo firmu neesmu mēģinājusi, ja nu vienīgi skrubi, kas man nu pārāk labi patika, bet es zinu, ka viņiem ir daudz un dažādi līdzekļi problemātiskai ādai arī! Viena meitene blogā izveidoja ļoti plašu rakstu tieši par Himalaya kosmētiku. Saite - http://aneteblogo.blogspot.com/2012/04/himalaya-herbals-produktu-apskats.html

      Nu redzi, jaunai sejai ir nepieciešamas vairāk dabiskas vielas, lai cīnītos ar pubertātes pumpām, jo ir daži līdzekļi, kas var tikai pasliktināt ādas stāvokli (nebiedēju).

      Jā, tofee to go ir tik tiešām ļoti skaists tonis, man arī patīk!:)
      Varbūt tu varētu uzrakstīt, kad būsi izmēģinājusi kādu komentāru par to tušu, jo pati neesmu mēģinājusi, bet viedokļi dalās. Būtu patīkami palasīt! Droši vari rakstīt zem jebkura raksta, kur ie kaut kas par Maybelline, neņemšu ļaunā par tēmas nobīdi! ;D

      Ja turpmāk ir kas jautājams, jautā droši, atbildēšu!!
      Milzīgs lūdzu:*

      Dzēst
  5. vakar izmēģināju to himalaya,uzreiz izkāpjot no dušas seja tāda svaiga un tā,bet vēlāk likās,ka viņu velk,tas,tāpēc,ka aizmirsu krēmu uzsmērēt. :D ups.

    es uz vakarpusi šeit pat uzrakstīšu komentāru par jauno maybelline tušu,ok? :) vienkārši tagad nav laika.

    protams jautāšu,ja kaut ko vajadzēs,jo pārliecinājos cik tu esi jauks un izpalīdzīgs cilvēks. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sejas savilkšanu var radīt arī ūdens cietība. Piemēram, man ir ļoti ciets ūdens, tādēļ savelkās lietojot jebkādu produktu.:) Tu lieto tās mazgājošās putas?

      Protams,jā! Es gaidīšu tavu komentāru!:)

      Cenšos vismaz tāda būt, jo esmu pati saskārusies bieži vien ar cilvēku vienaldzību, bet es nevēlos būt tāds cilvēks.
      Liels paldies par jaukajiem vārdiem!:)

      Dzēst
    2. nu,tad jau varbūt,ka tas ūdens pie vainas. :/ es lietoju želeju sejas mazgāšanai,lūk šādu - http://i1050.photobucket.com/albums/s402/pooja_g/DSC03909.jpg es sapratu,ka tas ir viens uz tas pats (nu,ar manējo),bet vietām uz paciņas kaut kas atšķiras. :D

      tātad - maybelline illegal lenght. tā kā man ir diezgan garas dabīgās skropstas,tad man šī skropstu tuša derēja,cik zinu,meitenēm ar īsākām skropstām šī tuša neder. :/ tuša pagarina skropstas,arī mazliet pakuplina,bet neko vairāk nedara. :D es,piemēram,neredzu nekādu nelegālu izskatu,bet tas laikam kā kurai. :D cerams,saprotami uzrakstīju un tā.

      manuprāt,tev tādai (saprotošai un atsaucīgai) ļoti labi sanāk būt! tu esi super! :))*

      Dzēst
    3. Nu tad jau man na jēga no šīs skropstu tušas, jo man ir vidēji garas skropstas, bet samērā biezas!:) Paldies, ka padalies ar saviem iespaidiem. Tiešām!:)

      Vai, tas ir tik mīļi! Paldies tev:*

      Dzēst
    4. nu,man jau nebija grūti. :))*

      nav par ko! ^^

      Dzēst
  6. bāc,aizmirsu pielikt pie atbildēt nevis kā jaunu komentāru. :D

    AtbildētDzēst
  7. I think everything published was actually very reasonable.
    However, think on this, what if you wrote a catchier post title?
    I ain't saying your content is not good., but suppose you added a title that grabbed people's attention?

    I mean "P rskats: Kosm tiskais balzams "Melone"" is kinda plain.

    You should look at Yahoo's home page and note how they create news titles to grab people to open the links. You might try adding a video or a picture or two to get readers excited about everything've
    got to say. Just my opinion, it would make your blog a little livelier.
    Also visit my site ; transfer news arsenal 2009

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan