Kosmētikas minimuma grims vasarai

30.06.16

Man ikdienā nav laika veltīt eksperimentiem un jaunām tehnikām, kad veidoju dienas "grimu". Atceroties savu laik, kad mācījos vēl skolā, katru dienu varēju likt vairāku toņu ēnas un tam pietika laiks, tomēr tagad es tam vairs neredzu tādu nozīmi, un vispār - man ja būs iespēja es labprāt pagulēšu kaut 5 minūtes ilgāk un visu izdarīšu kaut steigā.
Grūti nosaukt pēc produktu skaita, ka tas ir "minimums", tomēr tas veido ikdienas minimālo grimu, lai izskatos daudz maz OK. Protams, ja pa dienu vai vakarā ir kas cits izņemot darbs-mājas, tad jau es pacenšos un lieku lietā daudz vairāk pūļu. 
Ikdienā šāds grims aizņem 10, maksimums 15 minūtes.
Šādam vasaras ikdienas grimam galvenais nosacījums ir noturīgs, bet mirdzoši dabisks, bez "kūkas" sejas efekta.

Seja
Ir ļoti no svara kāds ir jūsu ādas stāvoklis un ja sejas āda ir līdzena un tonis vienmērīgs, man liekas, ka vispār nekas nav jāliek uz tādas ādas, bet tā kā man nav pat tuvu ideāla āda, tad pašlaik, lai nelietotu biezas tekstūras tonālos krēmus, esmu ļoti iecienījusi City Color Flawless Finish tonālo krēmu/fluīdu, kas ir ultra mirdzošs un mitrinošs, tomēr maskē sejas ādu pietiekami un izskatās ļoti dabiski.

Tā kā man ir kombinēta sejas āda un kosmētika ātrāk nozūd no sejas, tad man ir ļoti būtiski to piepūderēt un tam es izmantoju tikai savu iemīļoto Coty Airspun birstošos bezkrāsaino pūderi.

Vasaras sezonā ir normāli ja seja nedaudz noķer sauli, tomēr esot "ofisa planktonam", kas sauli redz tikai pusdienās un vakarā, bet tā caur logu, es ikdienā mākslīgi radu iedegumu lietojot brozneri, šobrīd iemīļots Essence LE Lights of Orient bronzeri*, tonis 02.
Tiesa, vēlos pieminēt, ka zemāk attēlos neesmu lietojusi bronzeri tā iemesla pēc, ka man bija Spray Tan iedegums, kas pat visbālākajam liks izskatīties superīgi nebojājot ādu. Noteikti pastāstīšu citā reizē vairāk par savu pieredzi ar spray tan iedegumu. Lai vai kā, bronzeris nav pirmā nepieciešamība ja ir iesauļota āda.

Man ļoti patīk lietot vaigu sārtumu, jo tas koptēlu padara daudzreiz smukāku, it īpaši dienas gaismā. Jau labu laiku lietoju tikai Douglas Make-Up vaigu sārtumu, tonī Coral*, kas vēl līdz šim nav ne reizi pievīlis. Tā kā vaigu sārtums ir sārta toņa ar zelta mirdzumiem, tas pieticīgi izgaismo arī vaigu zonu, padarot vaigus vizuāli gludākus, gaismas staru iespaidā.

Savukārt, ar vienu sārtumu jau nepietiek, un tad triumfa gājienu veic The Balm Mary-Lou Manizer izgaismotājs, kas burtiski visu savieno kopā kā psihoterapeits ģimenes strīdu gadījumos. :D
Es neticēju kādreiz izgaismošanas jēgai un nepieciešamībai, bet tagad esmu iemīlējusies tajā KĀ tas spēj transformēt sejas vaibstus. Attēlos man spīd viena vaiga puse, jo tajā pusē ir logs un tas jau liecina, ka gaisma pati burtiski lec seja, lai atdzīvinātu izgaismojumu. Ikdienā lieku izgaismotāju gan zem uzacs, gan uz vaigi kauliem, ābolīšiem, un virslūpas ieloces.

Tā kā āda dienas laikā "uzkarst", tā iespaidā kūst arī kosmētika un tas ir tikai normāli, ka ne visas dienas garumā grims neizskatīsies tāpat kā tūlīt pēc uzklāšanas, tāpēc esmu sapratusi, ka mans jaunais atklājums - L`Oreal Infallible Fixing fiksējošais līdzeklis ir neaizvietojams palīgs ikdienā, jo pat lielā karstumā vai lietū, grims nebūs izkusis. Protams, seja nebūs arī iestīvināta, tomēr pat pēc 8 stundām koptēls būs viegli dewy nevis kā pēc karstās jogas nodarbības.
* daudzas jautāja, kur iegādājos fiksējošo līdzekli un atbilde ir  - Lookfantastic, jo pagaidām Latvijā nav nopērkams šis brīnums.

Acis
Tā kā es ikdienā nekrāsoju uzacis, tad ir svarīgi neaizmirst par skropstām, jo citādi izskatīšos slima. Nemainīgi - augšējām lietoju Douglas Make-Up Kiss&Curl*, savukārt apakšējām - Rimmel Accelerator skropstu tuša. Abas melnas un nav ūdensnoturīgas, jo laikam man ir paveicies, ka dienas laikā, pat vasarā, šī skropstu tušas nesmērējas.

Lūpas
Ikdienā lūpas krāsoju pēdējās, jo nav laika domāt likt kaut ko ar krāsu vai bez, tāpēc man vajag kaut ko aizsargājošu un mitrinošu. Iepriekš lietoju Essence lūpu eļļu, kas ir patiešām lielisks lūpu produkts, bet to izlietojot sāku lietot Korres Jasmin lūpu balzamu, kas ir bēši brūnā tonī un uz lūpām jūtas neizsakāmi komfortabli, gluži kā gels, tajā pašā laikā, uz lūp'm izskatās kā lūpu spīdums.
attēli uzņemti ar telefonu
Lūk, mans ikdienas grims vasaras karstumā, kad nav īsti ne lustes, ne gribas izmēģināt kaut ko jaunu, bet vajag, lai ir labi. Ceru, ka jums šis raksts noderēja, un tad jau tiekamies rīt ar mēneša atskaites rakstu par jūniju.


! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmumu piešķirti testa produkti

10 comments:

  1. Izskatās labi! :) Mans ikdienas grims ir ļoti līdzīgs.

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas tāds "go to" standarta grims, bet vismaz universāli pielāgojams katra individualitātei :)

      Dzēst
  2. Sveika! Kur var iegādāties pūderi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika, pūderi iegādājos interneta veikalā Beauty Joint. Links uz pūderi: http://beautyjoint.com/cy070-coty-airspun-loose-face-powder/

      Dzēst
  3. Jā, pirms došanās uz darbu nav laika eksperimentēt :) Ļoti jauks un dabisks Tavs dienas grims :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, galvenais darbā, lai izskaties pēc cilvēka :D Paldies :)

      Dzēst
  4. pēdējā semestrī man bija jau vienalga, ka es izskatos un gāju uz universitāti dažreiz pat bez kosmētikas, jo tā bija vienīga iespēja sejai atpūsties - pārējās dienās es strādāju un uz darbu nevaru nekrāsoties. Šobrīd vasarai arī izdomāju sev minimālo grimu, ko man ir viegli uzlikt no rīta un kas izskatās labi :)

    Tev izskatās ļoti labi - ādai ir ļoti vienmērīgs tonis:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, atceros, ka savulaik strādājot beauty sfērā, tas vienmēr prasīja rūpīgu krāsošanos un ne jau tajos maigākajos toņos :)

      Paldies! :)

      Dzēst
  5. Tu tiešām esi kļuvusi ļoti smuka, jauna sieviete :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan