Krāsainam, noturīgam acu grimam - Artdeco laineri un supertuša

16.05.15

Kad ir iestājies siltāks un patīkamāks laiks, rokas pašas stiepjas pēc kaut kā krāsaināka un spilgtāka. Tā kā ikdienā laika trūkuma pēc nav izdevības katru dienu skaisti krāsot fun acis, tad pieturos pie krāsainajiem laineriem vai tušām, kas vienā mirklī maina visu kopskatu. Jau labu laiku esmu iemīlējusi krāsainos Artdeco lainerus, un pie reizes vēlos arī pastāstīt par vienu lielisku tušu, kuru lietoju, ja nemaldos, jau trešo mēnesi.
Sākšu ar savu jau ieilgušo mīlestību ar šo Artdeco Volume Supreme skropstu tušu, kas oriģināli nāca klajā kopā ar Artdeco pavasara kolekciju Beauty Meets Fashion Emilio de la Morena. Pati kolekciju mani maz uzrunāja, tomēr Ellemmell, Urban Glitters un Velvet Mimosa blogu autores atrādīja šo kolekcijas skaistumu, ja interesē viss elegantais kolekcijas pavasarīgais noformējums.
Ražotājs apgalvo, ka elastīgā kaleidoskopa tipa silikona otiņa ar zig - zag sariņiem nodrošina satriecošu skropstu apjomu un iespaidīgu garumu. Efektu var palielināt, ja uzklāsiet tušu atkārtoti. Skropstu tuša dienas laikā nebirs un noturība ilgs līdz pat 10 stundām. Tajā pat laikā, īpaši atlasīti vaski palīdz kopt un barot skropstas.

Skropstu tuša lieliski sniedz tādu efektu kāds man vienmēr ir paticis - atliektas, atdalītas, izteiksmīgas, kuplas un pagarinātas skropstas. Tas ir daudz prasīts no skropstu tušas, tomēr šī sniedz to, kas man tik ļoti nepieciešams labā tušā. Esmu lietojusi viņu dažādos apstākļos un ne reizi nav nobirusi vai smērējusi acis. Skropstu tuša stundu ziņā pat ir pārsniegusi savu noturību, iztur ne tikai tās 10 stundas. Lietojot jau trešo mēnesi, skropstu tuša nav izžuvusi, kā mēdz notikt ar citām Artdeco tušām, tāpēc tas ir vēl viens plusiņš. Viņa sniedz to pašu vēdekļu formas efektu skropstām, kas mani vienmēr ir sajūsminājis. Esmu viņu likusi citām dāmām arī ar īsākām un garākām skropstām, bet visām izskatās vienlīdz labi. Ja skropstas no dabas ir skaistas un garas, tad šo var likt vienā kārtā, dos tādu izteiksmīgu, atliektu efektu, bet skropstas ir īsiņas, tad pietiks ar divām kārtām un efekts būs, un kāds vēl!

Viens interesants fakts, ko atklāju tikai, kad meklēju informāciju par šo tušu. Pēdējās divas nedēļas es sāku novērot, ka manas skropstas ir palikušas daudz spēcīgākas un garākas, bet atrast īsto iemeslu nevarēju, jo vitamīnus speciālus nedzeru, zieķus uz acīm tādus nelieku, ja tikai ārstniecisko acu krēmu. Tomēr lasot par tiem vaskiem, patīkams bija mans atklājums, ka skropstas garākas un stiprākas palikušas tieši no šīs tušas.
Var likties, ka pārlieku slavēju, bet šī ir vienīgā tuša, kas tik ļoti mani sajūsmināja pēc Oriflame The One Wonder Lash skropstu tušas

Artdeco Long Lasting ilgnoturīga mitrā acu kontūrlīnija (turpm. tekstā - laineris)
Smalkais neilona gals ļauj līnīju uzvilkt viegli un precīzi ar maksimālu krāsas pigmentāciju vienā vilcienā. Intensīvā krāsa un ilgā noturība atļauj nēsāt košu acu grimu visas dienas garumā. Ātri žūst un neizsmērējas. Nav ieteicams ja lietojat kontaktlēcas.
Lainerim ir diezgan ierasts uzgalis, tas neatšķiras ar vairumu citiem laineriem, bet dievinu es šos noturības dēļ. Augstāk var redzēt tumši zaļā (06) uzgali, kur pēc skata nevar pateikt kāds tam ir tonis, tomēr līdz ko tas tiek uzkrāsots uz rokas, tonis parādās pilnā skaistumā.
No K uz L: 06 Green un 08 Blue
Abi laineri ir ļoti pigmentēti, tomēr klājot uz acīm var nākties nedaudz pacīnīties, jo tonis neklājas tik vienmērīgi, tomēr pārkrāsojot vēl reizi vai divas pāri, ir labi. Augstāk var redzēt, ka zaļais laineris viegli sēžas smalkajās līnijās uz rokas, tomēr nebaidaties, uz acīm viņš tā neuzdevas.
Tomēr pats labākais šajās mitrajās līnijās ir tā noturība! Zemāk var redzēt, ka nav iespējams tos dabūt nost par eļļu un skrāpēšanu. Varbūt tas kādai liksies pa traku, bet man patīk, jo es zinu, ka ar tādu acu grimu var doties kaut peldēt. Laikam tāpēc vasarās šie ir vieni no pirktākajiem Artdeco produktiem. Vakarā tīrot acis divsoļu sistēmā (micelārias ūdens + želejas eļļa) tāpat pēdas paliek. Tomēr teikšu godīgi, ka abiem noturība atšķirās. Zaļais turas ļoti, ļoti ilgi, bet ar zilo ātrāk ies noņemšana.
Pagājušajā nedēļā, kad saulīte spīdēja pa pilnu programmu, izdomāju notestēt, un mans apgalvojums tikai apstiprinājās - uz acīm to manīt vēl varēja nākošajā dienā.
Skropstu tuša klāju šeit tikai vienā kārtā, jo negribēju nomākt zaļo laineri.
Piebilde. Tikai vēlāk attēlos pamanīju, ka man nepatika kā acis kopā ar šo lūpu toni izskatījās, tāpēc atvainojos jau iepriekš. Prasās nedaudz cits tonis, tomēr ceru, ka par tādu misēkli mani atvainosiet.

Seja
Kiehl`s Micro Blur krēms
Catrice Nude Illusion tonālais krēms
Artdeco Camouflage korektors
Catrice Prime And Fine presētais pūderis
The Balm Bahama Mama bronzeris
Catrice Nude Purism limitētās kolekcijas izgaismotājs

Acis
Artdeco acu ēnu bāze (melnajā iepakojumā)
Vera Valenti Autumn acu ēnu palete (tumšākais tonis - sarkanīgs plūmju tonis/dedzināta rozīne)
Artdeco acu ēnas nr. 33 (pa visu plakstiņu)
Artdeco Long Lasting Liquid mitrā acu kontūrlīnija nr. 06 (green)
Artdeco Volume Supreme skropstu tuša

Lūpas
Oriflame The One 5-1 Colour Stylist lūpu krāsa (tonis  - Vip Beige)
Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish lūpu spīdums (tonis - 080 What`s Your Atti-Nude?)

_________________________________________
Skropstu tuša - 14.95 €, mitrā acu kontūrlīnija - 12.95 € (katra)
Produkti nopērkami veikalos Drogas, Douglas, Debenhams, Elkor un internetveikalos

Vairāk informācija - Artdeco mājas lapa/ Artdeco Latvia Facebook lapa

&z



** fotogrāfijas no personīgā arhīva

4 komentāri:

  1. Zilais laineris ļoti ieintriģēja. Tonis pasakains!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zilais Tev izskatītos lieliski! Neatrādīju gan viņu šeit darbībā, jo ar viņu darbojos līdzīgi kā iepriekš esmu likusi rakstus ar zilajiem toņiem. :) Pigmentācija laba, noturība arī, un lainerim tas jau galvenais vajadzīgs!

      Dzēst
  2. Šī raksta iespaidā nopirku Supreme Volume tušu..sorry, bet viens no lielākajiem draņķiem, kāds ir bijis manā īpašumā. Pat pēc 2 kārtām nav ne miņas no kupluma vai pagarināšanas, vispār nekā. Skropstas izskatās nekrāsotas, nulle efekts. Kas ir pats kaitinošākais - tuša sāka birt apmēram pēc stundas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, cik žēl. Es tiešam par šo tušu rakstīju ne jau tāpēc, lai tik veicinātu firmai reklāmu, bet gan tāpēc, ka pašai ļoti patīk. Man visi šo tušu ļoti slavē uza acīm, jo jau ar pirmo kārtu dod riktīgi foršu izliekumu un kupkumu, bet man skropstas no dabas nav īpaši plānas :) Un, esmu likusi vismaz kādiem 10 klientiem šo un visiem riktīgi forši izskatās. Parasti ja nepietiek ar vienu kārtu tad ir otra. Es zinu, ka šādas problēmas ar biršanu un klājumu ir Extreme Volume tušai. :(
      Par to biršanu interesanti. Man ne reizi nav birusi kā pamēģināju pirms vairākiem mēnešiem :) Žēl, tiešām, žēl, ka tā...

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan