Jaunums: Rimmel Wonder`Full skropstu tuša

23.09.14

Nesen sāku lietot visai interesantu Rimmel jauno tušu - ar argana elļu.
Ražotājs
Brīnumainā Wonder’full ir pati pirmā Rimmel skropstu tuša ar Marokas argānijas eļļu. Tuša piešķir neticama viegluma, mīkstuma un lokanības sajūtu līdz ar brīnumainu kuplumu. Lokanie sariņi aptver un pārklāj ar tušu katru skropstu atsevišķi, no saknēm līdz pat galiņiem tās nevainojami atdalot citu no citas!
avots
 Tušai ir lokana, silikona tipa birstīte, kas ļoti viegli ļauj noklāt ikvienu skropstiņu. Man šī birstīte ļoti atgādina L`Oreal Volume Million Lashes skropstu tušas. Izmēru ziņā tā ir salīdzinoši liela, ja salīdzina ar vidējo birstītes izmēru, tomēr ja roka piešaujas jau pie šādas birstītes, tad nekādu problēmu ar plakstiņa nosmērēšanos vairs nebūs.
Jāpiemetina, ka man loti patīk tušas iepakojums. Tas ir ieturēts, bet moderns un akurāts. Man patīk.
Es neteiktu, ka īsti pamanu to atšķirību, ka klāt ir argana eļļu, jo aromātā tas īsti nav jūtams, un efektā arī. Tomēr pieļauju, ka ļoti plānām un trauslām skropstām, tas varētu nedaudz ļaut tās pasargāt no to priekšlaicīgas izkrīšanas varbūt.
Runājot par efektu, pirmo reizi lietojot tā man nepatika, jo neesmu to dabisko skropstu cienītāja. Respektīvi, šī tuša sola, ka atdalīs katru skropstiņu, un līdz ar to tās skropstas mazāk vai vairāk izskatās dabīgi, bet man patīk vairāk tāds saķepis efekts, tāpēc sākumā es mocījos līdz dabūju to savu vēlamo skroptu efektu.
Man patīk, ka tuša tiešām dod tādu ļoti izķemmētu skropstu efektu, gluži kā ar mākslīgajām, dod arī apjomu, bet ļoti pietrūkst tas wow! efekts ar pagarinājumu.
Nu jau lietoju tušu kādas 3 nedēļas un man tā liekas jau daudz labāka efekta ziņā. Zemāk var redzēt kādu efektu uz manām skropstām dod šī tuša.
Tušas plusi:
  • Pirmā skropstu tuša ar argana eļlu sastāvā
  • Skaists, bet vienkāršs iepakojums
  • Birstīte satver un pārklāj ikvienu skropstu, pat tās, kas parasti liekas neredzama
Tušas mīnusi:
  • Birstīte ir nedaudz pa lielu priekš manām skropstām
  • Tuša sniedz vairāk kuplumu nekā pagarinājumu, tāpēc nav tā wow! efekta

Šo tušu es drīzāk ieteiktu lietot tām dāmām, kurām jau no dabas ir skaistas skropstas, bet ,kuras vēlas tās nedaudz vairāk akcentēt, tās nesaķepinot. Tad šī tuša būs īstā, bet taisnām un īsām skropstām, domāju, šī tuša nebūs tā īstākā un labākā izvēle.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Nopērkama - Drogas, lielveikalos, internetveikalos
  • Cena - € 10.79
  • Vairāk informācija - Rimmel London Latvia
&z


* šis ir produkta sponsorēts raksts
** fotogrāfijas no personīgā arhīva/ video ņemts no pakalpojuma Youtube
fotogrāfijas, kuras aizgūtas no citiem avotiem, ar saiti uz oriģinālavotu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan